Jeśli chcesz zgłosić szkodę, wciśnij 1.
Jeśli chcesz uzyskać informację na temat szkody zgłoszonej, wciśnij 2.
Jeśli chcesz wcisnąć 3, wciśnij 3.
Jeśli spieszysz się kochać ludzi, bo tal szybko odchodzą, wciśnij 4.
Jeśli jesteś klientem roszczeniowym i chcesz się powyżywać, wciśnij czerwoną słuchawkę.
wtorek, 28 stycznia 2014
Się dodzwonił...
<Mała Mi> Z mojej strony to wszystko, czy ma Pan jakieś pytania? <Klient> Nie, dziękuję za taką profesjonalną obsługę. <MM> Dziękuję za komplement i rozmowę. Życzę Panu miłego dnia! <K> Ja Pani też! Dziękuję! I dziękuję, że się dodzwoniłem!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz