środa, 26 marca 2014

Nagrywanie rozmów

<MałaMi> Dzień dobry, Mała Mi. W czym mogę pomóc?
<Klient> Czy rozmowy są nagrywane?
<MM> Tak, zgodnie z informacją, którą pan otrzymał podczas wybierania kolejnych numerów, wszystkie nasze rozmowy są nagrywane.
<Klient> Nr szkody podaję....

[długa rozmowa/kłótnia/walka. klient ewidentnie niezadowolony i roszczeniowy. nie dosyła dokumentów, narzeka na przedłużanie likwidacji... ustawowy czas jeszcze nie minął]

<Klient> I wie Pani co?! Ja Was do mediów podam! Tam opowiem co się tu dzieje! Co wy robicie, oszuści! Wymyślacie jakieś papiery, żeby tylko nie płacić! Do Sądu was podam! Pójdę do rzecznika! i KNF na was naślę! W TVN Turbo o sobie usłyszycie! Ja też nagrywam te rozmowy! I je do mediów dam! Niech wszyscy wiedzą!
<MM> Rozumiem, że zdaje sobie Pan sprawę, iż na mocy prawa, ma Pan obowiązek uprzedzenia o nagrywaniu rozmowy?
<K> No! Przecież zapytałem, czy rozmowy są nagrywane!
<MM> Ale to nie jest jednoznaczne z "uprzedzeniem" mnie przed. Na mocy prawa mam możliwość nie wyrażenia takiej zgody.
<K> Kurwa, idź Pani w chuj. Nie będę wam wysyłał żadnego dowodu rejestracyjnego! Chcę moje pieniądze!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz